close

Coldplay-sky full of stars (繁星)


Cause you're a sky, cause you're a sky full of stars

你就像夜空裡 鋪滿閃爍的繁星

I'm gonna give you my heart

我將對你獻上我真摯的心


Cause you're a sky, cause you're a sky full of stars

你就像夜空裡 鋪滿閃爍的繁星

Cause you light up the path

照亮你我攜手前行的道路

I don't care  

我不在乎

Go on and tear me apart

就算愛 將歷經千錘百鍊

And I don't care if you do

我真的不在乎

Cause in a sky, cause in a sky full of stars

因為就在鋪滿閃爍繁星的夜空裡

I think I saw you

我似乎看見你的身影


Cause you're a sky, cause you're a sky full of stars

你就像夜空裡 鋪滿閃爍的繁星

I want to die in your arms

我願在妳懷中一覺不醒

Cause you get lighter, the more it gets dark

愈是黑暗的環境   你愈是璀璨耀眼

I'm gonna give you my heart

我將對你獻上我真摯的心


And I don't care

我不在乎

Go on and tear me apart

就算愛 將歷經千錘百鍊

And I don't care if you do

我真的不在乎

Cause in a sky, cause in a sky full of stars

因為就在鋪滿閃爍繁星的夜空裡

I think I see you

我似乎看見你的身影

I think I see you

我想我看見了你


Cause you're a sky ,cause you're a sky full of stars

你就像夜空裡 鋪滿閃爍的繁星

Such a heavenly view

光彩奪目的景緻啊

You're such a heavenly view

你是如此 令人醉心

arrow
arrow
    全站熱搜

    勇士夫妻漫遊趣✈️ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()